cut all the ropes and let me fall'

2011-06-21 | 03:15:00
inatt skulle jag vilja skriva. skriva allt det där som är så konstigt. det som gör mig så tom. depp. och ensam. men eftersom "det där" förvandlas till allt så blir saken svårare. ännu svårare blir det när jag inte kan sätta fingret på det där "allt". så jag antar att jag får strunta i att skriva. precis som så många gånger förr.

inatt sover jag hemma. det har jag inte gjort sen i torsdags. tror jag. vet inte om det är ensamt eller inte. vet inte om det är lika ensamt som när jag är med någon. det suger att det är såhär, att jag är såhär.
jag ska iallafall upp om fem timmar. följa med nathalie till tandläkaren i örebro. så jag borde sova. även fast jag inte vill. inte har lust. även fast jag inte är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0