I'm holding on to something

2011-06-07 | 23:39:36
Vill bara skriva att jag känner mig förjävla tom och ensam just nu. Även fast jag är med massor personer så känner jag mig nästan ensammast i Sverige. Jag har fått tillbaka mitt tomma skal denna långhelg och det är extremt jobbigt denna gång. Jag kollar mobilen stup i kvarten för att se om någon hört av sig, ser att det är tomt och kastar ifrån mig den. Om jag fått något så orkar jag nästan inte svara, eller blir besviken. Just nu känns de som att allting bara går nerför och att jag kommer vara i denna svacka ett bra tag. Vet inte om det just är en speciell grej som gjort detta eller om det är allting kombinerat. Jag vet bara att allting väger tungt just nu och jag orkar inte göra någonting åt det, särskillt inte när jag inte vet vad jag ska göra.

Det är tomt och ensamt och det kommer vara det ett tag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0