19:36

2011-03-07 | 19:36:53

Nu ska jag traska ifrån datorn och kommer inte tillbaka än på ett tag. Det är nämligen mkt som ska ses. Halv åtta hos mig, familjen annorlunda, sen nått mamma ville se. Juste, ett barn i minuten (?) och sen big brother (vi hade kanal11, coolt) och sen ny säsong om jag fattat det rätt av CSI så jag är tillbaka vid tolv typ, hehe.
Då ska jag iaf fixa lite mer bilder, och sen fixa lite inlägg. Funderar även på att ändra min design lite grann, har lite i tanken. Aja, hörs.



UPDATE: blev ingen mer uppdatering igår eftersom jag somnade typ direkt efter big brother så jag missa CSI med, ganska sug. Men lite tur att det går typ varje dag så idag ska jag fan kolla iaf. För övrigt så var BB väldigt dåligt, jämfört med förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0