a day like this'

2011-03-01 | 18:44:24

Har fått klagomål från två flickor angående min uppdatering - ja , jag kan ju hålla med om att den också är dålig. Betydligen mindre bilder har jag fått också som även en av dom påpeka. Ska försöka göra ett försök till mer bilder, dock så blir alla cambilder jag tar så JÄVLA fula (på mig, egopics alltså) och jag har inte så mkt annat att fota med min mobilkamera.
Men iaf, som ni ser nu på bilden ska jag sätta igång med lite Inköp och varuhantering så jag kommer någonstans. Senare kommer det upp ett inlägg om vad jag införskaffade mig idag. Någon som inte är så likt mot vad jag brukar köpa eller ens lagt upp i kategorien "nytt", så titta in vettja. Höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0