a new day is born and the old is behind'

2011-03-03 | 12:37:55
Heeeejsan.
Fan vad jag börjar bli haj på uppdatering igen. Sitter och väntar på lektion nu, lång lunch idag så den pågår fortfarande. Jag, Erna och Sandra har hunnit med att äta pannkakor, köpt cola, varit en sväng på HM och sen kollat skor. Jag köpte med mig ett par jeans och chinos från HM för 248 spänn, tummen upp tycker jag. Hittade även ett par bajsfina skor på Euroskor eller vad det nu heter. Lite roligt att jag hade sett dom på en tjej i skolan först och sa till Erna typ "oh, fina skor". Så hittade jag dom där, för 500. JATACK. Nu har jag iaf något att ta kort på när jag kommer hem, det nya jag har köpt.
Nej, nu - Hejdå.

lite halvgamla bilder bara för att inte ellen är i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0