dance alone'

2011-03-05 | 21:07:59
Heellu!
Sitter hos Erna hehe igen, åkte nämligen inte hem på en gång efter Norrköping. Syster e här inne och ville åka hem med halv elva bussen och mamma ville bara hämta i Vingåker en gång så jag blev kvar tills dess. Fast det gör inte mig något, jag har fixat kort på Ernas inköp, gett henne filmer och så drog vi även en pizza förut med Lina och Sara. Kommer va hemma kanske runt halv tolv iaf och då ska jag kolla på film med mor om hon orkar.
Btw så hittade jag inte så mkt i Nrkp, kollade i varenda affär vi va i efter en fin jävla blus men inte fan hittade jag någon. Sen hittade jag en fin kavaj tyckte jag, men Erna tyckte den matchade mitt hår. Får väl hoppas att den kommer ut på HMs hemsida så ska jag fan beställa den, får väl använda den när jag färgar om håret någon gång ;) Kommer dock ha otur så den inte kommer ut så kommer jag ångra hela tiden att jag inte köpte den, bajs. Men till saken, det lilla jag köpte kommer antingen upp inatt eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0