/

2011-03-04 | 14:16:33
Jag är bajstrött ... Har legat i badet ett tag och sovit. Innan det så satt jag i köket och käka glass, och innan det var jag på Ica och köpte mig godis och cola. Innan det var jag i skolan. Nu vet ni min dag. Funderar på att slänga in en billys i micron eftersom jag inte käkat någon lunch, (nyttigt, hehe) och sen göra mig redo för att åka iväg in till Katrineholm igen sen. Ska nog faktiskt platta eller iaf fixa mitt toviga hår lite eftersom att ha det i tofs likadant varje dag gör det inte bättre, eftersom det slits på samma ställe då. Så får väl ta mig tid och ork att få ut alla mina tovor ...
Nu orkar jag inte skriva mer, har inte heller någon rolig bild så hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0