.

2011-03-06 | 14:22:16
Har fortfarande inte riktigt gått upp ur sängen, eller har varit uppe och tagit en dusch och slängt i mig en skål med flingor men sedan gått tillbaka till sänger för lite mer avsnitt av stylisterna. Det är väl även så dagen kommer se ut, ligga i antingen soffan eller sängen och bara sega. Ska upp och hoppa lite snart, ta lite kort och städa ena halvan av min säng typ. Känner att jag måste komma igång med mitt läsande också, vill så gärna börja läsa Elsas Värld men håller redan på med en bok som går himla segt. Plus att den är skittjock och jätteliten text så kommer inte kunna börja med nästa bok förens om typ hundra år. Hehe.
Nu ska jag återgå till kanal5 play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0