¨

2011-03-12 | 20:12:25
En tråkig lördag, känns fan som söndag. Försökte få tag i Sandra, för att kanske göra lite spontant och åka och bjuda henne på godis. Men såg sedan att hon redan köpt och insåg sen att klockan skulle säkert bli för mkt. För den delen så svarar hon inte heller så, hehe. Så något spontant blir det inte, utan hemmasittande med chips som jag inte ens vill ha eller är sugen på. Glo framför datorn i x antal minuter/timmar innan jag tröttnar och lägger mig för att sova. Låter heltråk, men orkar verkligen inte glo på melodifestivalen när mina bröder e där, FÖR JOBBIGA! Plus det är inte ens så skoj så spelar inte så stor roll.. Vet dock inte vad jag ska sysselsätta mig med en kväll som denna, inte ens att kolla runt på kläder är skoj ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0