'

2011-03-31 | 00:20:53
Nu ska jag kolla ett eller flera avsnitt av skins. Sen ska jag väl antagligen sova eftersom det blir en jobbig dag imorgon. Ska försöka slippa unden lite genom att göra lite APU-uppgifter om mannen på Ica har tid. Han som sa att vi skulle gjort det i fredags. Nu ska jag iaf säga att det måstes göra detta vecka. Eftersom det är två veckor borta sen och när man kommer tillbaka är det bara två veckor kvar och jag orkar inte stressa så kan lika gärna få det gjort. Aja, nog pratat om detta.
Tror jag gjort lite tidsinställda inlägg så det inte blir att för tyst här. Imorgon kommer jag hem sex, då måste jag skriva ännu mer svenska, skulle behöva börja med uppgifter i vad det nu var ska gå och ge Nathalie sin present. Klockan nio är det criminal minds, så på tre timmar ska jag hinna detta imorgon. En dusch vore inte heller fel. Jag tippar på att jag kommer somna innan jag ens gjort ett skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0