great'

2011-03-02 | 14:25:38
Är hemma från skolan redan, min bror är nämligen hemma sjuk och eftersom mamma har åkt iväg med syster så skulle han va ensam hemma så länge eftersom jag egentligen skulle kommit hem fem. Saken vart inte bättre av att mamma va orolig också, över honom alltså så därför frågade hon om jag kunde komma hem lite tidigare. Vilket gick kanon, vilken räddare i nödan jag är alltså haha.
Nu sitter jag på rummet iaf och är förjävla trött så funderar på att sova en timme eller så. Får säga till bror att väcka mig sen. Får även leka mamma idag. typ laga mat och gå ut med hunden med tanke på att syster och morsan kommer hem sent. En tanke på att gå och köpa glass också men det är ju inte det nyttigaste så kanske inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0