here'

2011-03-27 | 14:02:54
Idag har jag massor "roliga" inlägg på lager. Men sen är frågan om tid så jag kan lägga upp dom. Annars får jag ta det inatt så får alla komma upp imorgon eller något. Haha.
Det har blivit riktigt dåligt med blogg de senaste dagarna men jag har märkt att jag inte är den enda. Typ alla mina vänners bloggar ligger dåligt till med uppdatering förutom Jennifer som tagit sig i kragen för att blogga 40 gånger om dagen. Bra där!
Har iaf nyss slängt i mig lite mat och nu väntar vi på att morfar ska anlända. Lillebror fyller ju 9 idag så. Ska se om jag kan få upp bild på coola tårtan jag gjorde förut. Nej  nu ska jag gå och borsta tänderna, luktar vitlök ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0