I'm fucking dying over here

2011-03-30 | 11:26:30
DÖ SKOLAN, DÖÖ!
Jag kommer på ett fett IG på jävla fittnationella i svenska. Det är nu redan på måndag för mig och jag har ingenting att prata om. Ingen inspiration heller om vad jag ska prata om. Jävla skit, suger.
Äcklig är jag idag också, för kort linne på mig så jag visar stjärten. Jävla vårjacka och vara kort så den inte går över stjärten. Får gå och dra hela tiden i linne, inte fräscht och visa jävla tjockisrumpa och tjockislår. SPYR! Vill bara hem och bra på mig mjukisbyxor och dö. Men nej, jag måste komma på något att prata om eftersom jag går så jävla länge på torsdag och fredag. Sen ska jag till Ellen på lördag och söndagen kommer det inte bli något gjort. Sen har man jävla uppgifter i något skit med som skulle vara klart till tisdag eller vafan de var. DÖ ALLTSÅ. Ni hajar. Det suger, allt suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0