I'm looking

2011-03-13 | 23:47:20
Kom på förut när jag såg min mobil att vi har prov imorgon och jag har inte pluggat ett skit. Har i stort sätt ingen aning om vad kapitlett handlar om, men eftersom jag kom på det så sent också så har jag inte orkat ta tag i det heller. Så om jag inte pluggar något på bussen imorgon eller hinner lite i skolan så kommer jag antagligen skriva mitt andra ig i livet ... Måste även skylla lite på praktiken för den skakar verkligen om, tippar på att jag hade kommit ihåg och pluggat om det hade varit vanliga skoldagar. Men men, orkar inte plugga något nu iaf så får väl sitta fastklistrad med boken i fejan imorgon på bussen.
Nu ska jag sova tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0