look for the girl with the broken smile'

2011-03-23 | 13:36:18
Studiedag idag som jag egentligen skulle behöva få saker gjorda på. Skulle även vilja hinna med saker som jag inte gör längre. Man borde vara glad för att man har studiedag egentligen men här sitter jag och deppar.
DET är inte kul längre.

Det här skulle jag vilja få gjort:
  • plocka in rena kläder i garderoben
  • tvätta praktikkläder+annat
  • damma/dammsuga mitt rum
  • bädda rent sängen
  • läsa/komma någonstans i min bok
  • kolla på livet enligt rosa
  • börja på en rapport i inköp och varuhantering
  • kolla på skins season 5
  • börja med apu-uppgifterna
  • gå 14 mil för att bli smal
  • göra om min bloggdesign
  • get drunk and forget everything
Nej, sorry för den sista. Nu tror jag att jag ska sätta fart. Börjar nog med kolla skins, låter bra hu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0