only bad things'

2011-03-03 | 08:25:57
Mamma väckte mig imorse, lika tidigt som jag annars går upp och sa att jag va tvungen att gå upp och skynda mig. Hon hade också glömt bort att jag har sovmorgon, så efter det kunde jag inte somna om. Låg och vred om vände på mig i en timme innan jag gick upp. Har iaf käkat en brakfrukost och skulle borsta håret efter det, ah jag gav upp efter mindre än en minut. Fyhelvette vad det är trassligt och tovigt, plus att jag måste färga det snart igen eftersom jag fått typ bleka/blonda slingor för att det har gått bort så mkt. Klippa mig måste jag också, så får nog ta och höra av mig till Melinda så fort som möjligt.

Ska nog klä på mig nu och packa väskan, sista sovmorgonen på åtta veckor va detta. SUG! Har även kommit fram till att jag INTE ska gå till halv sex på praktiken, (då kan han köra upp någon i stjärten) för jag kommer komma hem vid sex, då ska man äta, duscha och sen behöver man säkert plugga något. Om inte annat så plocka upp väskan, matlåda och sånt skit. Kommer typ vara klar värsta sent och sen kanske kolla på tv och sen kommer jag däcka i soffan (just för att jag är trött hela tiden) och sen ska jag upp igen typ och slita på äckelICA (hatar för tillfället). Kul också på fredagar om man ska iväg. (HATA ÄNNU MER) Visst åtta timmar är vanlig arbetsdag, men jag är faktikst bara på praktik och jag åker buss. (HEHE) Sen behöver inte jag ens ha en timme lunch och två raster. Nej ska fan prata med Britt-Marie och han snubben på Ica.  DÖÖÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0