open up'

2011-03-21 | 01:43:37
Skins va bra. Nu sitter jag och deppar efter att ha sett det, efter att ha kollat runt på bloggar, efter att fått en tanke i huvudet. Sen efter att se att de två grejer som jag tänkte beställa från zara var slut i färg eller storlek. Efter att satt på lite musk och efter lite fler tankar. (hittar liknande det jag skulle ha från zara men ser sen att man bara kan betala med visa/mastercard. har jag det? nej.) Efter att ha fått damp på att jag också vill ta/kunna ta bilder. Att insett att det är långt kvar till jag kan skaffa kamera. Efter mycket som jag inte kan utrycka.
ibland kan allt bara suga min balle...

ja , jag vet. denna bild alltså ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0