party in my head'

2011-03-09 | 17:36:21
Mitt huvud har inte varit med mig idag, det började redan på idrotten då vi hade mattstaffet och jag hoppade på matten. Hela mitt huvud kändes typ efter och som att hjärnan slog emot mitt skelett om man kan säga så, efter det så var det bara konstigt. Så nu sitter jag här med lite ont i huvudet som inte alls är vanligt på mig. I väntan på bussen i Vingåker hem sen iaf så gick jag till Ica för att köpa sylt till mina pannkakor som mamma gjort åt mig och köpte på mig lite godis också. Fast jag övervägde (?) faktiskt att köpa mango och avokado istället men eftersom jag är så bajsans trött så blev det godis. Har dock bestämt mig att börja mina nyttiga veckor iaf, har haft uppehåll i typ två veckor och det har blivit waaay to tjock. Dessutom så ska jag ha praktik nu i åtta veckor och där verkar dom bjuda på hej vilt med grejer så bäst att vara nyttig ett tag.

hah andra bilden ser helt cp ut :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0