read: thank you!

2011-03-03 | 22:13:50
Att bo i Högsjö är ganska begränsat, den senaste bussen härifrån går någon gång vid tio och den senaste bussen hit går ungefär nio från Vingåker. Nattbuss är inte att tala om och alla bussar går inte härifrån eller vidare in till Katrineholm. Att bara ha en mamma, som har fyra barn, gör inte saken lättare. Hon kan/orkar inte alltid ställa upp att skjutsa/hämta, (fast jag vet att hon redan kör mer än vad hon egentligen orkar) så därför är det ganska svårt att vara borta på ett sätt.

För tillfället spenderar jag oftast mina helger i Katrineholm, med mina underbara kompisar, på fest eller annat vis. Så därför ska jag ta upp någon som jag faktiskt är tacksam för, som jag inte tror att dom riktigt förstår att det betyder. Att faktikst ha svårt att ta sig hem och att alltid behöva fråga om sovplats känns lite jobbigt/pinsamt/dumt. Men eftersom jag faktiskt har underbara kompisar som stället upp för mig och som vill/ORKAR med att ens ha mig där gör mig glad när jag tänker efter. Så nu ska jag vara töntig och faktiskt ge er ett tack. Sandra, Ellen och Erna som alltid säger jag om ni kan . Även till Jennifer som också låter mig låna ena halvan av hennes säng när det behövs. Får även inte glömma Emma Janelund som får vara med i detta tack bara för att hon har lugg och sen även för att jag tycker hon e snäll och skoj. (:D) Sen skulle jag även säga att det är otroligt att ni står ut med mig överhuvud taget eftersom jag är en ganska jobbig person. Att ni är snälla att vänta med mig på bussen och att ni alltid följer med mig när jag vill gå loss på HM eller något.

Ja, ni alla läsare tycker säkert att jag är jätte töntig nu som skriver om sovplats men jag är udda och helt störd.
Sen fick jag tyvärr inte ut detta på det sätt jag hade tänkt mig eller så som jag hade skrivit det i mitt huvud. Det går inte bättre heller att jag redan suger på att formulera mig och att det jag har i skallen aldrig kan komma ut på rätt sätt.

Det är faktiskt inte kul att alltid behöva vara beroende av andra människor.

Kommentarer
Postat av: ellen noren

jag gör de för att jag älskar dig. Du är en underbar vän och ställer upp, även om du kanske inte märker det. Du sprider verkligen glänje och de tackar jag för! :) <3

2011-03-03 @ 22:22:06

URL: http://ellenoren.blogg.se/
Postat av: Sandra Hammarbäck

hjärta!

2011-03-03 @ 23:11:20

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0