shoot me'

2011-03-10 | 18:37:16
HEMMA! i en halvtimme och hunnit slänga i mig mat, hungrig var jag hehe. Säger så här, skjut mig eller ta över min praktik. Personalen är jättetrevliga och roliga, men själva arbetet kan ju ta sig. Massa jävla skit som ska göras, fylla på från längst bak av allting och fronta e ju åt helvette. En dag skulle duga, kanske två att vara där men fan inte ÅTTA VECKOR! Aja ... Imorgon är väl lunchen de enda roliga, ska nämligen ut och luncha med Jennifer och Elin om det blir så. Annars så kommer jag hem sex som vanligt så sug.
Va hos tandläkaren idag föresten och han tandläkaren va fan bra. Han sa iaf att det inte går att göra något åt min käke, fast de viste jag ifs redan men ändå. Däremot kunde man operera bort disken som sitter mellan där, fast de va inte ens säkert att de sluta ändå plus att man helst inte ska typ. Ja, typ det enda som är värt att nämna. Annars va mina tänder kanon, typ emalj och grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0