silly me'

2011-03-09 | 00:17:21
Jag suger! Allvarligt, jag vet inte vad det är med mig, hur jag kan vara såhär trött hela tiden. JAG KAN VERKLIGEN INTE SITTA STILL utan att bli helt slut och sen somna. just like my mom ... Jag missade typ hela The middle för att jag halvsov, och sen såg jag lite av början på CSI men sen gav jag upp och gick hit. Det suger iaf, verkligen asmkt ..

Helt över till annat, ja kan väl inte kalla det ny design då jag bara langat dit en bakgrundsbild och sen en textheader. Längre kom jag inte, men ska tänka lite mer och se om jag får någon rolig ide.

sånna här galna, fula bilder knäppte jag. kallas störd hehe.
märkte även att jag rita hjärtat på fel sida. störd igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0