so I made up my mind'

2011-03-06 | 01:18:59
Det har varit en lång dag idag och funderar på om jag ska ta den lite mer i helhet om man säger så. Fast skiter nog i det. Mitt inköp kommer iaf upp imorgon. Nu när jag kom hem såhär på kvällen så fixade jag lite med Nathalies födelsedagspresent som hon snart ska få, skapligt i efterskott men hon får iaf så. Ska bara inhandlas två saker till sen får jag hoppas hon uppskattar det lite iaf, hehe.
Har precis kollat klart på Mamma mia med mamma nu iaf, den filmen kan man se hur många gånger som helst utan att tröttna. Även fast jag kan alla repliker utantill och att jag och min mor kollade på den ungefär varje dag när vi först köpte den, ja vi e allt roliga vi. Ska kika runt på lite bloggar nu och sen ska jag nog ta min onda mage och sova en sväng, hålla tummarna på att jag sover som en stock.

monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0