they don't really care about us

2011-03-09 | 19:28:21
saker som är bajs eller nått annat

- jag måste sluta äta godis, inte bara för att det är onyttigt utan för min käke orkar inte med allt segt
- jag vill också gå ut och gå långt (som sandra typ) varje dag, men BÖGsjö är begränsat.
- jag blir trött så fort jag sitter typ, som jag sagt förr. men det är verkligen jätteirriterande och jobbigt.
- jag har ont i huvudet nu och värsta är ju när man reser sig och hela huvud bara dunkar. f.ö brukar jag inte ha huvudvärk
- jag ser/hör folk prata om resor, (senaste ibiza) och jag vill också dit!

något som är bra är att jag kommit in i min bok jag lånat av Jennifer nu, det börjar hända grejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0