-

2011-05-12 | 23:41:03
Som jag sa så har jag inte en rapport färdig, dock har jag iaf kommit en bit på vägen nu. Får kolla med Britt-Marie imorgon om det är okej att göra den imorgon, ska skriva innehållsförteckning och det där sista typ bara. Den är dock inte alls bra men det orkar jag inte bry mig om. Känner att jag är för trött på att fortsätta nu då jag märkte att jag började hoppa mellan raderna och se suddigt när jag läste igenom.
Nu ska jag snart stänga av datorn för att sova, trött är jag. Sova bort min kagge ska jag göra också. Imorgon blir det kanske fart och fläng men kommer hem tidigt iaf så hinner nog släng upp ett och annat här.
Nu orkar jag inte skriva mer. Meningslösa bloggfan.

(glömde bort något som jag skulle göra här :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0