-

2011-05-17 | 22:46:38
Denna dag har då inte varit den bästa. Linus, stackarn, råkade paja min jacka lite. Han satte din två plåster på baksidan av den eller hur man säger, så när Jennifer sen tog bort dom så åkte skinnet med så jag har ett kors på ryggen. Lektionerna har även gått segt och jag har varit allmänt trött och seg. Sen kommer vi till sista lektonen, mentorstid. Ja då ska vi tydligen lämna in våran internetsticka nästa vecka på tisdag så jag kommer bli helt utan. Har nämligen ingenting hemma och mamma har en egen sticka till hennes dator. Kommer redan nu säga att jag kommer nog sakta men säkert sluta blogga. Både på grund av internet, brist på skrivande, tråkigt och det är snart sommar. Ah inte nog med detta så åkte jag och Jennifer en full jävla buss full med hucklamahuckla och finnar. Lukta gjorde det.
Jag följde iaf med Jennifer hem, vilket var nog bra eftersom hon gjorde mig på bättre humör. Vi lagade kycklingryta och kladdkaka. (jag var tvungen att tröstäta) Skrattade som fan och var sådär störda som vi är. Runt sju så kom Nathalie och hämtade mig och jag trodde vi skulle åka hem men hon drog med mig till Joel för att kolla film. Fick ta bussen hem sen iaf vid 21.10 för dom skulle på bio senare vid tolv typ. Kunde/orkade inte följa med eftersom jag måste skriva engelska (som jag nu slängt ihop lite snabbt och ska bara skriva det jag ska säga) och har idrott imorgon så kunde inte sova med henne i Kholm.
Nej innan detta blir för långt så avslutar jag med jävla skitdag och jävla skit på mycket. Imorgon slutar vi iaf tidigt och sen ska jag sova i Nathalies lägenhet för att vi har sovmorgon på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0