-

2011-05-02 | 11:30:55
Sitter och fryser som fan i skolan, kan knappt skriva som vanligt/fort eftersom mina händer är så kalla. Stört. Jag vill bara hem, typ gå och lägga mig och dö en stund. Kolla ett avsnitt av skins och typ ah. Hoppas även att mitt paket från Nelly kommit idag, har nämligen beställt en klänning. Hoppas den sitter bra och är fin i verkligheten annars tänker jag fan skicka tillbaka den. Ah kanske inte så konstigt? Aja. Nu ska jag lyssna på något meningslöst och sen tar vi lunch tror jag. Måste kila till Nathalie och hämta min väska som jag lämnade där i lördags.

Kommentarer
Postat av: Bella

Ofta 9-10 timmar på en månad, det är ju ingenting :S Mitt försvann igår.. Men nu är det tillbaka .. Fast med längre tid, fast det är ju ny månad men det var det ju igår också..

2011-05-02 @ 15:15:34

URL: http://isabellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0