and it feels so real from the outside'

2011-05-03 | 10:14:47
Alltså jag blir arg, måste det vara så himla kallt ute. Jag blir helt cp i mina leder så ah. Det är liksom annorlunda kyla än vintern, men sen vet jag inte om det är så att det oväxlande vädret från varmt till kallt gör att det märks mer. Alltså i lederna. Blir jävla stel och cp, inte roligt. Måste vänta på bussen i Vingåker i denna kyla med, senare alltså på vägen hem. Ska försöka tvinga med mig Jennifer att vänta med mig, typ fråga morsan om hon vill bjuda på godis eller nått. Fast egentligen ingen lust att äta så godis kanske inte var någon bra idé.
Syster tror att nellypaketet kommer idag iaf, det hoppas jag. Så jag får någonting glatt dessa dagar. Imorgon är det skriftligt nationellt prov i engelska. Ska se hur det går, det dumma är att jag tycker att jag kan engelska bra utanför skolan och när jag inte måste prata som på lektioner. Men får väl hoppas att det går hyfsat, skriva tycker jag inte är sådär jättesvårt i vanliga fall, däremot kommer jag dö på lyssnaskit om man har sånt. Hoppas inte, för jag hör ALDRIG vad dom säger.
Nu ska jag nog kolla igen lite Stockholm bilder, peppa för helgen och langa några kanske. För rolighetens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0