blue mind'

2011-05-03 | 17:26:06
Vaknade precis, härligt av mig! Kom hem runt tjugo i två tror jag och hoppade i badet på en gång. Låg där tills tre och sedan upp och la mig i sängen och sov tills nu. Jag är allt för grym! Nu sitter jag här med en påse godis, länge sen jag åt det känns det som. Min klänning har även kommit men den var stor som fan så den åker nog tillbaka. TYPSIKT.
Ska över till syster och visa tror jag, så får hon visa sina grejer hon köpte. Ska nog även ta hem min glass därifrån.
Skulle behöva göra massor idag, först och främst halvstäda mitt rum. Hela min andra säng är full med kläder och skit. Sen börja skriva klart APU-uppgifterna och VERKLIGEN fortstätta på en rapport. Sug. BAra att sätta fart antar jag, börjar med att gå över till syster.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0