can't find a good reason

2011-05-04 | 00:43:05
VAFAN GÅR DET INTE ATT LADDA UPP BILDER FÖR? Är det så för alla eller är det bara min blogg/internet (?) som är cp eller? Jävla irriterande.
Något annat som är irriterande är att jag har ont i magen. Käkat mycket idag fan, för att vara på ett tag. Lite annat som också är irriterande är att klänningen jag fick hem var för stor så skickade tillbaka den. Att jag hittade en ny klänning som var fin men som bara fanns i storlek UK 12. Att vädret fuckar min kropp. Att jag vill kolla på en film som jag har på hårddisken men orkar inte lägga över liksom. Och att jag inte kommer ihåg vad jag mer skulle skriva.

Nej, får väl glo någon annan film jag har eller ett avsnitt av skins går ju ifs. Så glömde jag bort igen... skit samma. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0