days'

2011-05-30 | 09:13:05
Min uppdatering är ju verkligen inte på topp, det beror på att jag sällan är hemma och sitter knappt vid datorn. Dessa dar så flyger och far jag lite överallt när som helst känns det som. Har inte någon direkt lust att blogga heller för jag inte har något att skriva typ. Kan väl ta en liten kort om helgen kanske för då blir det iaf lite text.

Fredag: Följde med Ellen efter skolan tillsammans med Jennifer. Vi hjälpte till LITE med vad som skulle hända på kvällen men resten av tiden var vi nog bara tråkiga eftersom vi sov. Alltså jag och Jennifer. Frammåt kvällen droppa de in allt fler tjejer och det blev middag och så vidare. Trevligt faktiskt.

Lördag: Åkte med Jennifer till Vingåker för lite dusch och så till kvällen. Halv tre var vi ute i Ellens sommarstuga för lite 18-års party. Det var också trevligt även fast jag tyckte kvällen gick fort. Åkte sen till Vingåker med Jennifer.

Söndag: Gick till Joel när vi vaknat typ, drog runt och fixade lite för att åka och grilla på något berg/sten som vi inte hitta. Till slut hamnade vi i Båsenberga och satt där. Sen drog vi bilen till Högsjö för att äta tårta hos Nathalie. Ja, gick hem för att fixa lite sen bar de iväg till Vingåker igen. Kollade på film hos Joel men var astrött så gick och la mig mitt i andra filmen.

Måndag: Tog kvart över åtta bussen in till skolan, nu sitter jag här och är dålig som bloggar istället för att plugga. Så nu när detta är slut så ska jag skriva en jävla författaranalys. Sug säger jag.
Tack för mig, hörs nästa veckan. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0