.

2011-05-08 | 22:24:10
Where have I been?
Lite här och där. Nej det har jag väl inte, bara Vingåker, Högsjö, Katrineholm och nästan Flen. Vad har jag gjort då, ja de är väl oviktigt och ointressant. Ska sova hemma nu iaf som jag inte gjort på hela helgen. Imorgon och två dagar framöver blir det också en främmande säng. Låter mystiskt. Låter bra.
Så mycket hade jag att komma med. Ska försöka plugga lite till (tror inte det va, räcker för idag), sen får ja väl kolla någon film jag har på datorn. Jobbigt bara att jag inte har någon som jag har lust att se och inte orkar jag lägga in från hårddisken heller. Knepigt.
Nu ska jag dra härifrån igen. Hörs someday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0