/

2011-06-01 | 00:18:36
Känna skapligt surt att vara fattig just nu. Speciellt då massor ska till Kolmården och roa sig på torsdag och sen antagligen till Söderköping efteråt. Det är inte precis budget någonstans för min plånbok. Mamma och syster ska åka till Marieberg och shoppa på torsdagen också, vilket jag med skulle vilja då jag sett två linnen jag vill ha och sen är i behov av andra grejer. Att vi tjejer sen i klassen ska till Söderköping på fredagen passar egentligen inte heller och att dom alla sen ska stanna vid Ingelsta på vägen hem doens't make me happier. Jag vill fan också ha pengar för jag vill fan också handla. Det suger att hela tiden bara "nej jag har inte pengar". Jävla tjat om pengar. Fan jag hatar pengar!
Vet, ska egentligen inte klaga eftersom jag kommer få pengar i sommar men jag vill liksom ha pengar nu ....


Annars då, jo jag tänkte försöka skriva lite på svenskan för att inte stressa sönder det imorgon men tror jag skippar den för orkar inte ... Har iaf bestämt mig för att bara köra ge på jävla författaranalysen så det är inte speciellt svårt, behöver bara svara på frågor typ. Jobbigt dock att frågorna är jobbiga och konstiga. Måste kolla igenom lite till provet imorgon men orkar inte det heller så funderar på att skita i det. Ska nog fortsätta med filmer som jag började på igår istället och sen bara somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0