I know somethings going on'

2011-05-12 | 10:08:58
Länge sen jag tittade in här, mitt internet sög igår eftersom jag sov i Katrineholm och jag orkade inte låna Nathalies dator. Men jag hann med mycket igår. Först var jag i skolan såklart, åkte till Vingåker och käkade pommes på Salambo med Elin, även Rickard gjorde oss sällskap. Åkte hem halv fem och duscha och sånt skit, drog för att träffa Nathalie innan bussen gick in till Katrineholm tio över sex. Hann plugga (kollade igenom sammanfattningen typ) lite, kollade film och sen ett långt försök till att sova.
Idag vaknade jag med magont, jobbigt. Så passade på när jag redan hade ont i magen att käka Ben&Jerrys till frukost. Nu ska jag hjälpa Ellen så hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0