I never wanted'

2011-05-30 | 19:12:49
Har ungefär gjort hälften av min svenska författaranalys nu och det känns helt okej. Eller alltså okej att den antagligen snart är klar även fast om man ser på helheten så suger den. Men jag orkar faktiskt inte bry mig, den får bli lite dålig och lika lite tid som min dåliga rapport i inköp och varuhantering. Någon annat som också är skönt är att jag tror att jag är klar med min hemsida i webbdesign. Det jag har att fixa är typ hur en bild ska visas när man laddar upp den tillsammans med ett inlägg, så ska försöka fixa det imorgon sen lämnar jag nog fan in den. Nog pratat om mitt plugg kanske, ska väl återgå till det eller något annat.

Inte så mkt kvar, typ.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Och riktigt bra blev den. Congrats till bra inlämning i webbdesignen. GJ.

2011-06-03 @ 01:01:10

URL: http://bunko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0