I'm on a train again

2011-05-23 | 08:58:00
Skapligt trött jag är, skulle helst vilja ligga kvar i sängen och få sova ut. Sen vakna och ta ett varmt bad och ligga där ett tag. Får väl göra så när jag kommer hem sen istället. Lite jobbigt också att jag vet att jag kommer frysa idag eftersom jag inte tog en så tjock tröja. Bajs ju. Orkar inte gå till kvart i fyra idag, orkar inte ha webbdesign, orkar inte gå fram och tillbaka mellan byggnaderna idag, orkar inte komma hem fem. Seg dag detta kommer bli och äckligt mat är det också. Jävla pyttipanna. Märks nu att man inte sovit helt hundra både idag och resten av helgen. Blivit väckt båda dagarna och somnat sent också. Aja, skit samma. Nu ska jag göra nått som har med skolan att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0