I've been there before

2011-05-16 | 23:28:58
Orkar inte plugga mer för idag, inte för att jag åstadkommit (?) så mycket heller. Bytt ämne IGEN på engelskan så nu håller jag på att skriver om öknen. Ja det är de i pluggväg som jag gjort idag, skrivit lite information bara.
Köpte ju hårfärg efter skolan och jag fick med morsan på att hämta mig men eftersom kommunikation rent ut sagt suger så fick jag ändå vänta en halvtimme eftersom hon körde förbi mig för hon också skulle handla och skit. Ah, väl hemma så kom Melinda till slut iaf och tre färger gick åt till mitt hår. Tog ett långt bad efter det och sen bara suttit här och vid tven. Hade egentligen tänkt att jag skulle tvätta men det blev ju inte av så får väl göra det imorgon. Tillbaka till håret så blev det bra, ganska mörkt bara jämfört med förra gången jag hade denna färg. Fast det var väl nog bra denna gång eftersom det kommer blekas av solen och tvätta.
Nej, klockan är tidigt men jag ska nog säga godnatt ändå. Är trött så ska nog sätta på en film eller ett skins avsnitt va länge sen. Hörs.
inte nya bilder så mitt hår ser inte ut sådär för den som tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0