live'

2011-05-31 | 12:48:41
Jag såg tretton minuter på filmen igår, efter de så höll jag på och somna. Jag som inte var trött, haha. Ska försöka se klart den idag. Sega dagar det är i skolan nu för tiden, fast de är väl bara för att det är mot slutet. Nästa lektion är ÖFA om tjugo minuter och jag hoppas att man får göra vad man vill så jag kan skriva lite svenska tror jag. Efter skolan ska jag iaf till Eriks sommarstuga och chilla med folk antar jag. Kommer säkert va helt lost eftersom Nathalie alltid (oftast) är så seg på sms så kommer jag stå där vid Viala och inte ha en blekaste aning om vart jag ska ta vägen.
Ska kolla runt lite bloggar nu och sega lite till. Hörs någongång.

Som ni kanske märker så har jag börjat köra på gamla bilder fast med ny redigering.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0