my weekend'

2011-05-23 | 01:03:10
fredag: (kom hem ett på natten) Ställt klockan på kvart i sex, kom upp kvar över sex. Hoppa duschen och packa. Firade Ellen i skolan med tårta som jag och Elin hade gjort. Åkte till Stockholm innan sista lektionen i skolan. Gick på stan en stund när vi va framme, träffade Leo. Åt riktigt god glass. Mer än så hann vi typ inte med, Nathalie blev nämligen inringd för jobb så vi åkte till hennes syster för att gratta hennes systerson och sen for vi till Vingåker. Vi åkte till Joel en stund där några folk var, drack ett glas vin och var fulla på överskottsenergi. Det blev en fail så vi åkte hem till slut, dock så blev det bra till slut iaf.

lördag: Vaknade av att ett par nycklar åkte i golvet vid nio. Gick upp, klädde på mig och packade en ny väska. Åkte med till Vingåker där jag väntade på att Nathalie skulle sluta jobba. Till slut kom hon och då köpte folket pizza. Sen drog vi ut till crossbanan för att kolla när Robin och Kaj körde cross. Bestämde sen att vi skulle med till Marsjö och kolla när Robin, Joel och Jonathan skulle åka lite. Efter sen blev det en vända till Högsjö och sen in igen för att grilla och spela kubb. Drog hem till Joel sen och kollade film med två folk. Somnade vid fyra iaf

idag, söndag:
Nathalie ringde och väckte mig vid nio typ eftersom hon jobbade. Gick iväg till Joel där dom skulle grilla äckliga hamburgare. Låg och halvsov/sov i hans soffa, Nathalie kom vid ett tills fyra (hon hade delad tur), sov en del och har varit allmänt seg och trött. Kan bero på att jag bara suttit hela dagen och degat typ. Kollade film sen vid åtta iaf, Black swan blev det. Knäpp film. Kom hem till Högsjö runt halv tolv och sen dess har jag kollat min post, ätit lite chips och dipp som jag köpte idag, tagit en dusch, kollat bloggar + mail och sånt. Nu ska jag nog ta mig i kragen och sova för natten. Detta är iaf min anledning till no blogin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0