off'

2011-05-20 | 09:04:39
Igår efter skolan så gick jag och Elin till Ica för att inhandla lite stuffs. Vi bakade en tårta till Ellen som fyller arton idag. Men när vi kom imorse och gick in med den i klassrummet så blev vi ganska chockade när hon inte var där, vi hade helt glömt bort att hon skulle ha nationella i engelska. Haha, där sprack våran ide. Får hoppas hon kommer sen eller snart iaf.
Ah, efter Elin igår vid typ kvart i nio gick jag ner till Humlegården för att möta upp nathalie från jobbet. Vi åkte sen till Joel för att kolla film men det gick inte så bra. Filmen var inte färdigtankad så stängde dom av den för att ta ner samma film fast sämre kvalle. Det tog tid det med så jag , Nathalie och Joel hann dra en sväng till Kholm för mc-mat haha. Vid tolv kunde filmen börja och efter kanske en halvtimme så orkade typ ingen se mer bara för att vi tyckte den var dålig och så vidare. Åkte hem iaf och var hemma i Högsjö vid ett och eftersom jag inte ville väcka mamma så hoppade jag i säng på en gång. Så ställde klockan på kvart i sex idag istället för att gå upp och duscha och packa. Drar nämligen till Stockholm idag efter skolan och kommer hem imorgon. Kanon!
Nu ska jag nog va duktig och jobba lite, så hörs.

random bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0