put your hands up to the sun'

2011-05-30 | 13:03:59
Fan vilken seeg dag. Svenskan gick ganska fort iaf och sen efter det hade vi prov som också gick fort ifs. Men det resulterade att vi fick megalång lunch istället men nu börjar vi om nio minuter iaf tror jag. Ja, två "datorämnen" har jag kvar. Info&Layout och sen webbdesign som jag verkligen inte orkar. Sen kommer jag hem fem och då ska jag typ gå och lägga mig i ett varmt bad och sova lite, rota i skåpen eftersom skolan bjöd på äckliga köttbullar och sen måste jag plugga eller om man ska dra en film i Vingåker. Konstigt inlägg, hah vet inte ens vad jag har skrivit och orkar inte läsa igenom heller. Nu ska ja lägga mig och dö en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0