right here, right now'

2011-05-12 | 20:30:20
Känner bara hur jag sjunker in mer och mer i allt detta arbete. Jag har nio grejer som jag måste göra, vara två imorgon. En av dessa grejer innehåller massor annat med skit med eftersom det är webbdesign. Gotta love life hu? Yeah right. Förstår verkligen inte hur lärarna tänker när dom proppar på allting sista månaden för det är ju verkligen så. Jag orkar verkligen inte! En sak är säker iaf, att jag kommer INTE ha en rapport klar imorgon och jag orkar fan inte bry mig. Jag skiter i det.
Gud vad töntig jag är som e så jävla arg men fan. Det är helt enkelt för mycket och inte bara med skolarbetet. Ska väl antagligen sluta klaga, så ska sluta nu. Hörs någon gång när jag lever igen ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0