shine on me'

2011-05-02 | 22:34:38
Shit, jag sov till nu! Somnade vid sex typ och hade ställt klockan på halv åtta. Vaknade halv åtta av larmet och stängde bara av det. Jag trodde mamma skulle väcka mig vid nio för att kolla på CSI men istället vaknade jag själv 22.17. Känns ju lite sådär. Dock är jag fortfarande trött som en gris men om jag somnar nu kommer jag sova på tok allt för mycket så då kommer jag bara bli ännu tröttare typ imorgon och så. Fan va knepigt. Fryser gör jag igen också.

Känns som att jag har asmkt plugg att göra också så att sova bort dagen var väl inte det bästa. Fast skulle nog inte orkat plugga, så trött som jag var. Men aja, det är väl bara att sätta sig med skiten imorgon. Vad det nu är som måste göras ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0