wait for it'

2011-05-16 | 13:56:05
Sitter på nästsista lektionen och peppar inte för den sista. En lång och jobbig webbdesigns lektion är kvar. Efter det så kommer jag inte alls hem fem som jag skrev i föregående inlägg, jag måste nämligen stanna i Vingåker och köpa hårfärg. Så jag kommer dit ungefär tjugo över fyra kanske, då måste jag gå till Ica så kommer det vara kö, bussen tillbaka går 25 över fyra så jag kommer inte hinna med den bussen. Så jag kommer få vänta själv en timme tills nästa buss 17.20 går. KUL! Elin ska nämnligen till Norrköping och Jennifer ska stanna i Kholm för körlektion och Nathalie va hos Joel men skulle tydligen åka på bio så det sprack det med. Låter inte så frestande att sitta och glo en timme typ, tror inte morsan vill hämta mig heller.. Men men, får man va fin så får man lida pin, eller vad är det man brukar säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0