wednesday'

2011-05-25 | 16:12:18
Idag skulle vi ju paddla med i skolan. Ja, det gick som det gick. Jag sov i Vingåker inatt och hade ställt klockan på halv åtta och bussen skulle gå kvart över. Vaknade någon gång vid sex och fick först panik och sprang upp för att kolla vad klockan var, så gick upp och hämtade den från laddningen och såg då att klockan inte alls va så mycket som jag trodde. Gick och la mig igen med mobilen i handen och ah inte fan vaknade jag av larmet halv åtta. Istället så ringen Jennifer mig tio över åtta och undrar vart jag är så jag tog på mig skor och sprang till bussen men inte fan hann jag. Fick ringa och väcka Nathalie så hon kunde öppna dörren eftersom jag fick gå tillbaka. Inte fanns det någon som kunde köra heller, mamma jobbade och Nathalie hade ingen bensin/pengar. Ja, så jag fick sjukanmäla mig och va arg. Antar att folk trodde att jag skolka just bara för att det var paddling men så var inte fallet! Eftersom jag blev hemma så åkte jag med Nathalie och Joel till Örebro (hans bil för den som störs sig på att jag skrev att Nathalie inte hade bensin) Jag och Nathalie var smakråd, eller okej vi tog väl fram allt till honom så fick han prova. Åkte till IKEA också och plocka på honom ännu mer, haha nejdå. Men åt och så iaf och sen bar det hemåt. Så sitter här nu och ska snart skriva på sista APU-uppgiften. Duscha ska jag med göra och packa för att åka in till Nathalies lägenhet också, lite scary och ensamt bara att sova ensam. Haha.
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0