you can't run away from the pain

2011-05-01 | 15:21:24
Har varit lite dött här eftersom jag farit runt lite här och var. Men kan väl ta en liten update nu och sen försöka se om jag kan få några bilder att lägga ut.

Torsdag: Hade ju praktik, träffade Nathalie sen på kvällen och vi åkte sedan in till Katrineholm för att sova.

Fredag: Nathalie körde mig till praktiken och eftersom hon började sju så kom jag tidigit. Men det fiixade sig ändå, så började sju istället och fick sluta tidigare så jag hann med 16.25 bussen. Skönt. Hemma så drog jag en dusch och sedan in till Vingåker till Kajsa där även Nathalie och Robin var. Där vart det fix så gick dom sedan och käka på Salambo. Efter det så gick vi till Joel där det var/kom massa med folk. Slutade med att vi gick till Joans där någon spelade men jag och Nathalie blev inte kvar så länge utan hennes pappa hämtade oss runt ett.

Lördag: Vaknade upp hos Nathalie, drog hem för dusch och sånt. Massa prat i telefon, försök till att fixa skjuts in till Ellen. Packade iaf väskan till slut och gick tillbaka till Nathalie. Vi fick skjuts in till Vingåker för att hämta hennes bil då hon skulle köra oss till Kholm, mig och Jennifer alltså. Hämtade upp Jennifer vid tre typ. Hos Ellen sen blev det lite fix och sen gick vi till Lina vid typ sju eller något. Där blev det grillning och lite ölspel. Ingen aning var tiden var när vi drog oss mot stan men dit tog vi oss iaf. Ja, tog nattbussen till Vingåker och åkte sen hem med Nathalie halv nio imorse.

Så har det sett ut de dagarna jag varit away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0