Let it fall

2011-10-21 | 18:25:13

Har haft två bra dagar i skolan. Igår så hade jag en bra dag hela dagen, skratta som fan i skolan, gick på stan en sväng efter, köpte sushi med Jennifer och fick en färgbomb-test till mitt hår. Avslutade kvällen hos Ellen med chips och cola till säsongsstarten av criminal minds.
Idag så hade vi sovmorgon till 11:40, dock tog jag och Ellen lite fel på det sp vi kom till skolan en timme tidigare , men det har varit en soft dag hur eller hur eftersom vi inte haft någon ansträngande lektion precis och fick även sluta tidigare från sista lektionen. Just nu sitter ja hos Ellen men vi ska snart dra oss mot Sara tror jag för lite fredagsmys. Nej nu ska ja sluta skriva massa , hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0