Make history

2011-10-19 | 15:32:11

Sitter på lunch nu på praktiken , började ju elva idag därav min sena lunch. Faktiskt skönt att börja elva , jag sov tills jag vaknade imorse (haha roligt uttryck) och var inte ett dugg trött. Jag slapp även torka golvet här på scorett vilket jag annars gör när jag börjar nio. Än så länge har jag inte behövt damma heller men inte ska jag hoppas på för mycket för det kommer jag säkert åka på när lunchen är slut .. Annars så är det larm, plocka på lagret, "riva" som det heter och andra saker som är mer behagligt att göra. Ska snart återgå från denna rast , bara tre timmar kvar innan jag slutar. Imorgon är det dags för skola och på ett vis känns det jävligt skönt , man blir så isolerad när man har praktik känns det som.
Nu ska ja dra en sväng på fb innan jag rullar vidare. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0