they've got so much to do

2011-10-26 | 20:33:05
Hellu!
Jag sitter och letar efter vinterskor här på internet istället för att plugga till provet som vi har imorgon. Tanken var faktistk att jag skulle plugga men så fungerade inte pennan och jag orkade inte hämta någon annan så jag hamnade här. Jag har iaf ett problem med dessa jävla vinterskor, jag har tyvärr förälskat mig i ett par på min praktikplats Scorett. Det som tar emot är att dom kostar 999:- vilket inte passar min budget för ett par skor precis, dessvärre är dom fodrade med får och i kortklippt mocka vilket gör dom skitsnygga. Skit knepigt med andra ord! Nu har jag iaf kollat runt efter billigare alternativ och det har väl gått helt okej, de andra paret jag hitta kosta 799 tror jag men slutsålda. Skopunkten hade inte min storlek, Dinskos skor är knepiga och inge vidare. Hittade ett par på Zaras barnavdelning men dom är inte fodrade och till slut ett par på Nelly som finns väldigt liknande på Scorett fast billigare. Ska be mamma komma och hjälpa mig, har iaf bestämt mig för att ta en storlek större för att få plats med raggsockor utan att känna mig inklämd. Aja , ska inte tråka ut er mer om mitt skoletande.

Skorna från Nelly (finns liknande på Scorett)         Fashion by C - Michaela Forni (slutsålda)

Hittar ingen bild på de skor från Scorett som jag verkligen vill ha och de andra skor jag hittat är typ sånna som alla andra har så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0