you can at least try

2011-10-18 | 19:55:28
Har inte så mycket att skriva så det blir ganska dött och tomt här. Kan säga som mina andra klasskamrater att jag har praktik. Håller numera till på Scorett mån-ons och mina dagar är inte att leka med kan ja väl även meddela. Men det är min ovanligt otur som spökar skulle jag tro. Imorgon börjar jag iaf 11 vilket blir skönt eftersom man kan sova ganska länge, dessvärre så slutar jag inte fören 7 vilket innebär att jag typ är hemma tjugo i åtta. Aja, när jag slipper damma hyllor så är min praktik bra faktiskt även fast det är många timmar. Har varierande tiden pga min handledares schema och mina bussar så det kan nog bli lite roligt att testa på.

Nu ska jag röra mig mot tven tror jag så hörs sometimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0