cause it's a storm tonight

2011-09-21 | 21:23:55
I'm a tired girl right now. För övrigt så händer det inte så mkt att skriva om just nu, även om det skulle hända något så skulle det nog ändå inte komma ut. Har knappt tid eller ork till att sitta vid datorn när jag väl kommer hem. Denna vecka och två dagar nästa vecka så hänger jag på körskolan och där kommer jag nog hänga ett tag framöver. På helgerna försöker jag pricka in lite party och om inte det så försöker jag hitta på annat. Någon gång måste jag klämma in lite svampplockning med till vårt UF. Ja, många bollar i luften känns det som, FÖR MIN DEL! Om det är någon som ah ja vet inte.
Var ute och kollade på geblod.nu för jag skulle vilja bli blodgivare, just for fun. De känns snäll så varför inte. Tyvärr får jag vänta typ ett halvår till eftersom man skulle göra det om man hade tatuerat sig och det var exakt en vecka för mig idag så. Men vad gör ett halvår till när jag ändå väntat sen jag typ var 16, 17. Aja, skit samma.

Annars om det är någon som läser min blogg och ska ta studenten och ska åka på studenkryssningen som är den 9 april så kan ni använda er av bokningskoden: KATAW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0